Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X

Wyszukaj produkt


Termin realizacji zamówienia

Sklep Internetowy Eko Higiena Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary znalazły się w jak najkrótszym czasie u Państwa. Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się okres realizacji zamówienia w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp z o.o. i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora czy transport własny sklepu. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia i rodzaju produktu. Istnieje również możliwość otrzymania zamówionego towaru w sobotę lub po godzinach. Usługa ta dostępna jest tylko w wybranych miejscowościach za dodatkową opłatą. Wszelkich informacji na ten temat udziela Dział Handlowy.

Czas realizacji zamówień w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp. z o.o. uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w magazynie centralnym wówczas przesyłka wysyłana jest najczęściej w ciągu 24 godzin. Większości przypadków czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze. Zdarzają się jednak towary, których dostępność u producentów jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć, o czym poinformuje Handlowiec obsługujący Państwa zamówienie. Towary wysyłane na paletach docierają w 2-3 dni robocze, ze względu na trudniejszy proces logistyczny. W opisach produktów znajduje się również informacja o czasie realizacji wysyłki danego produktu.

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia na towary niedostępne w ofercie Sklepu Internetowego Eko Higiena Sp. z o.o. Możliwość złożenia i termin realizacji zamówień specjalnych na towary nie będące w stałej ofercie sklepu uzgadnia się indywidualnie z Działem Handlowym. Wówczas poinformujemy Państwa o możliwości realizacji zamówienia specjalnego bądź o jego anulowaniu w przypadku, gdy towar został już wycofany ze sprzedaży.

Zamówienia złożone w piątek po godzinie 16:00 oraz w sobotę i niedzielę realizowane są w kolejny dzień roboczy. Realizacja zamówienia możliwa jest dopiero po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu złożonego przez Państwa zamówienia. W tym celu nasi handlowcy kontaktują się z Państwem w dniu złożenia zamówienia lub w przypadku zamówień złożonych po godzinie 16:00, następnego dnia roboczego. W momencie wysłania paczki z naszego magazynu, klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki.

Zamówiony przez Państwa towar w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp. z o.o. wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx 

Koszty realizacji zamówienia

  • FedEx przedpłata (najczęściej 24 godziny od momentu potwierdzenia wysyłki); 30 zł ( przesyłka o wadze do 30 kg, teren całej Polski)
  • FedEx za pobraniem (najczęściej 24 godziny od momentu potwierdzenia wysyłki); 36 zł ( przesyłka o wadze do 30 kg, teren całej Polski)
  • FedEx (najczęściej 48 godzin od momentu potwierdzenia wysyłki); przesyłki paletowe powyżej 210cm wysokości i wadze 30-100 kg. Koszt zależny od wagi i wielkości towaru. Koszt podawany jest w uwagach przy towarze. Najczęściej paleta to koszt 209 zł. Przy paletach powyżej 100kg cena relatywnie rośnie. W takim przypadku każdorazowo cenę wysyłki podaje Dział Handlowy przed wysłaniem towaru.


Podane ceny wysyłki towaru dotyczą (jednej paczki). W przypadku konieczności wysyłki towaru w kilku paczkach koszty transportu zostają powiększone o ilość paczek.

Przesyłki o wymiarach powyżej 100x100x100cm traktowane są jako przesyłki wielkogabarytowe. Przesyłki powyżej 30kg są również traktowane jako przesyłki wielkogabarytowe/paletowe. Ich koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie z handlowcem przy zamówieniu ewentualnie jest podany w opisie produktu. Przesyłki tego typu dostarczamy firmą Masterlink Polska.

Transport własny Eko Higiena Sp. z o. o. na terenie Poznania jest bezpłatny. Wysyłka towaru przy jednorazowych zamówieniach powyżej 1000zł netto może być bezpłatna, zależy od zamówionego asortymentu i ustalana jest indywidualnie z handlowcem lub Działem Handlowym. Przesyłki wysyłane kurierem ubezpieczone są do wielkości wartości zamówienia. Godziny dostawy zamówionych towarów: 8:00 - 18:00 (istnieje możliwość uzgodnienia z kurierem godzin dostawy). Gwarancja bezpieczeństwa dostawy

W przypadku wysyłek realizowanych za pośrednictwem FedEx istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W razie Państwa wątpliwości dotyczących zawartości przesyłki bądź w przypadku podejrzenia uszkodzenia towaru podczas transportu proszę natychmiast poinformować kuriera o chęci sprawdzenia zawartości przesyłki. Możliwość taka istnieje po podpisaniu odbioru przesyłki oraz po wcześniejszym uiszczeniu opłaty pobrania za przesyłkę, jeśli towar został wysłany „za pobraniem” . Następnie w obecności kuriera należy otworzyć przesyłkę i spisać protokół braków lub uszkodzeń. Uszkodzony towar należy odesłać zgodnie z zaleceniami obsługującego reklamację. Reklamacje należy składać w formie mailowej na biuro@ekohigiena.pl i odsyłać o ile nie wskazano inaczej na adres:

Eko Higiena Sp. z o.o.
62-080 Tarnowo Podgórne
ul. Gipsowa 13, Sierosław

Na podstawie w/w protokołu mogą Państwo dochodzić odszkodowania za ewentualne uszkodzenia. Prosimy również o poinformowanie Eko Higiena Sp.z o.o., niezależnie od spisanego protokołu, jeśli taki przypadek miał miejsce. Skan protokołu prosimy przesłać na adres biuro@ekohigiena.pl