Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X

Wyszukaj produkt


Termin realizacji zamówienia

Sklep Internetowy Eko Higiena Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary znalazły się w jak najkrótszym czasie u Państwa. Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się okres realizacji zamówienia w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp z o.o. i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora czy transport własny sklepu. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej formy doręczenia i rodzaju produktu. Istnieje również możliwość otrzymania zamówionego towaru w sobotę lub po godzinach. Usługa ta dostępna jest tylko w wybranych miejscowościach za dodatkową opłatą. Wszelkich informacji na ten temat udziela Dział Handlowy.

Czas realizacji zamówień w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp. z o.o. uzależniony jest od dostępności towaru w sklepie oraz u dostawców. Jeżeli towary znajdują się w magazynie centralnym wówczas przesyłka wysyłana jest najczęściej w ciągu 24 godzin. Większości przypadków czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze. Zdarzają się jednak towary, których dostępność u producentów jest ograniczona. Wówczas termin realizacji może się wydłużyć, o czym poinformuje Handlowiec obsługujący Państwa zamówienie. Towary wysyłane na paletach docierają w 2-3 dni robocze, ze względu na trudniejszy proces logistyczny. W opisach produktów znajduje się również informacja o czasie realizacji wysyłki danego produktu.

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia na towary niedostępne w ofercie Sklepu Internetowego Eko Higiena Sp. z o.o. Możliwość złożenia i termin realizacji zamówień specjalnych na towary nie będące w stałej ofercie sklepu uzgadnia się indywidualnie z Działem Handlowym. Wówczas poinformujemy Państwa o możliwości realizacji zamówienia specjalnego bądź o jego anulowaniu w przypadku, gdy towar został już wycofany ze sprzedaży.

Zamówienia złożone w piątek po godzinie 16:00 oraz w sobotę i niedzielę realizowane są w kolejny dzień roboczy. Realizacja zamówienia możliwa jest dopiero po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu złożonego przez Państwa zamówienia. W tym celu nasi handlowcy kontaktują się z Państwem w dniu złożenia zamówienia lub w przypadku zamówień złożonych po godzinie 16:00, następnego dnia roboczego. W momencie wysłania paczki z naszego magazynu, klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki.

Zamówiony przez Państwa towar w Sklepie Internetowym Eko Higiena Sp. z o.o. wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx 

Koszty realizacji zamówienia

  • FedEx przedpłata (najczęściej 24 godziny od momentu potwierdzenia wysyłki); 30 zł ( przesyłka o wadze do 30 kg, teren całej Polski)
  • FedEx za pobraniem (najczęściej 24 godziny od momentu potwierdzenia wysyłki); 36 zł ( przesyłka o wadze do 30 kg, teren całej Polski)
  • FedEx (najczęściej 48 godzin od momentu potwierdzenia wysyłki); przesyłki paletowe powyżej 210cm wysokości i wadze 30-100 kg. Koszt zależny od wagi i wielkości towaru. Koszt podawany jest w uwagach przy towarze. Najczęściej paleta to koszt 209 zł. Przy paletach powyżej 100kg cena relatywnie rośnie. W takim przypadku każdorazowo cenę wysyłki podaje Dział Handlowy przed wysłaniem towaru.


Podane ceny wysyłki towaru dotyczą (jednej paczki). W przypadku konieczności wysyłki towaru w kilku paczkach koszty transportu zostają powiększone o ilość paczek.

Przesyłki o wymiarach powyżej 100x100x100cm traktowane są jako przesyłki wielkogabarytowe. Przesyłki powyżej 30kg są również traktowane jako przesyłki wielkogabarytowe/paletowe. Ich koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie z handlowcem przy zamówieniu ewentualnie jest podany w opisie produktu. Przesyłki tego typu dostarczamy firmą Masterlink Polska.

Transport własny Eko Higiena Sp. z o. o. na terenie Poznania jest bezpłatny. Wysyłka towaru przy jednorazowych zamówieniach powyżej 1000zł netto może być bezpłatna, zależy od zamówionego asortymentu i ustalana jest indywidualnie z handlowcem lub Działem Handlowym. Przesyłki wysyłane kurierem ubezpieczone są do wielkości wartości zamówienia. Godziny dostawy zamówionych towarów: 8:00 - 18:00 (istnieje możliwość uzgodnienia z kurierem godzin dostawy). Gwarancja bezpieczeństwa dostawy

W przypadku wysyłek realizowanych za pośrednictwem FedEx istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W razie Państwa wątpliwości dotyczących zawartości przesyłki bądź w przypadku podejrzenia uszkodzenia towaru podczas transportu proszę natychmiast poinformować kuriera o chęci sprawdzenia zawartości przesyłki. Możliwość taka istnieje po podpisaniu odbioru przesyłki oraz po wcześniejszym uiszczeniu opłaty pobrania za przesyłkę, jeśli towar został wysłany „za pobraniem” . Następnie w obecności kuriera należy otworzyć przesyłkę i spisać protokół braków lub uszkodzeń. Uszkodzony towar należy odesłać zgodnie z zaleceniami obsługującego reklamację. Reklamacje należy składać w formie mailowej na biuro@ekohigiena.pl i odsyłać o ile nie wskazano inaczej na adres:

Eko Higiena Sp. z o.o.
62-080 Tarnowo Podgórne
ul. Gipsowa 13, Sierosław

Na podstawie w/w protokołu mogą Państwo dochodzić odszkodowania za ewentualne uszkodzenia. Prosimy również o poinformowanie Eko Higiena Sp.z o.o., niezależnie od spisanego protokołu, jeśli taki przypadek miał miejsce. Skan protokołu prosimy przesłać na adres biuro@ekohigiena.pl

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy:

Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu art. 22 1 kodeksu cywilnego (za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy - w myśl ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Prawo odstąpienia od umowy:

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym objęli Państwo w posiadanie ostatnią partię rzeczy lub część, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa objęła posiadanie ostatniej partii rzeczy lub części.

W celu skorzystania z ww. prawa, zobowiązani są Państwo poinformować Eko Higiena Sp. z o.o. o decyzji w omawianym zakresie w dowolnie wybranej formie (poczta, w tym elektroniczna, faks - Eko Higiena Sp. z o.o. ul. Gipsowa 13, Sierosław, 62-080 Tarnowo Podgórne, biuro@ekohigiena.pl, faks: ............................).

Oświadczenie musi być jednoznaczne, można skorzystać  z poniższego wzoru formularza, co jednak nie jest obowiązkowe.

Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczające jest aby informacja w zakresie skorzystania z tego prawa została wysłana przed upływem terminu d o odstąpienia.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od umowy uznaje się ją za niezawartą. Eko Higiena Sp.z o.o. zobowiązana jest w związku z tym zwrócić Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Eko Higiena Sp.z o.o.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Eko Higiena Sp. z o.o. została poinformowana przez Państwa o decyzji w zakresie skorzystania prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu zostaje dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Eko Higiena Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odwrotnego nadania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Rzecz należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia poinformowania o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą zobowiązani Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość kosztów zwrotu rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą, wynosi .....

Państwa odpowiedzialność dotyczy jedynie zmniejszenia wartości rzeczy wynikającego z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • umowy w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Eko Higiena Sp. z o.o. ul. Gipsowa 13, Sierosław, 62-080 Tarnowo Podgórne, biuro@ekohigiena.pl; faks: ...........

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.